• Home
  • Blog
  • Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken
Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken
Geplaatst op 25 maart 2019

Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken

Foto verbonden met tekst rechts

Wie kent ze niet, entrees, saaie kantoren, vergaderzalen waar letterlijk al je energie in wegstroomt. Ze zijn puur functioneel en zakelijk, kil en onpersoonlijk. Zo jammer, vooral omdat je wil dat diegene die gebruik maakt van deze ruimtes een goede eerste indruk krijgt van het bedrijf waar hij of zij zich op dat moment bevindt. Je wil dat je klanten en werknemers zich er thuis voelen. Dat mensen verwonderd en geïnspireerd raken, er energie van krijgen. De inrichting moet zorgen voor een positieve bijdrage.

Kortom een fijne werkplek die klopt bij de visie van je bedrijf. Het begint bij je merkidentiteit, de waarden waar je als bedrijf voor staat.  Een entree waar mensen zich welkom voelen, waar je persoonlijk wordt begroet.  Een warm welkom zodat je je prettig voelt binnen het bedrijf. Dit geld voor je werknemers en uiteraard voor je klanten.

Het is soms best lastig om zelf te ervaren wat de eerste indruk is van een klant die bij jou binnen komt. Ik kom graag vrijblijvend kennis maken om met jou in gesprek te gaan over jullie huidige interieur. Samen kijken we dan of de uitstraling van je bedrijf past bij je visie. Vaak kunnen er met kleine aanpassingen grote veranderingen gemaakt worden. 

Ben je benieuwd wat Roodbosch interieurstyling hierin voor je kan betekenen?

Kennismakingsgesprek